Sunday 16 October 2011

Ustazah Terresa Kok anak didik Nikk Aziz????

Gempar! Apa Tujuan Teresa Kok Siar Video Pertikai Syariat Islam?

Kebiadapan Teresa Kok terhadap umat Islam semakin melampau. Mula-mulanya mengenai isu si kafir harbi ini memakai kasut di dalam masjid. Kemudiannya isu yang akan saya ketengahkan ini.




Teresa Kok langsung tidak layak untuk mempertikaikan dan menayangkan video mengenai Islam di blognya kerana dia bukan seorang Islam!

Siapa Teresa Kok merasakan dirinya layak untuk bercakap mengenai isu poligami dalam Islam? Adakah Teresa Kok seorang ulama yang dilantik PAS? Inilah yang dikatakan sikap kurang ajar! Dalam kata lainnya, inilah namanya menghina!

Apakah perasaan Teresa Kok sekiranya umat Islam di Malaysia ini mempertikaikan hukum agama Kristian yang dianutinya? Saya percaya sekiranya perkara itu dilakukan, DAP atau pun PARTI KAFIR HARBI akan terpekik-pekik satu malaya mengatakan UMNO itu rasis tetapi sekiranya wakil DAP yang bukan Islam mahu bercakap mengenai hukum Islam, itu dikatakan demokrasi. Demokrasi versi kafir harbi kepala hotak dia. Kerana itulah PAS terjilat-jilat dan sangat sayang dengan DAP.

Sudah jelas lagi bersuluh, Teresa Kok dan DAP sememangnya anti Islam. Sudah sampai masanya kita menjalankan jihad kita sebagai umat Islam. Pulaukan kafir harbi ini!

PAS pula semakin dayus dari hari ke hari. Terang-terangan kafir harbi memijak kepala umat Islam, mengapa PAS masih berdiam diri? Adakah PAS lebih sayangkan politik dari agama sendiri? Jika begitu, sila buang kopiah dan serban yang dipakai oleh Nik Aziz, Haji Hadi dan para ulama PAS!

No comments:

Post a Comment

Others Blog Archive