Thursday 13 October 2011

AHLI MAJLIS SAMA JER DGN MB SELANGOR


Di Selangor kita sedia maklum, kuasa besar yang mempunyai kuasa veto adalah DAP. PKR ibarat menumpang tuiii dan PAS ibarat Afghanistan yang memerintah menurut telunjuk Amerika.Itu perkara asas yang kita wajib ingat sampai bila.
Isu biadap DAP bukan satu perkara baru di Selangor. Bermula dengan Ronnie Liu sebagai antara pemimpin atasan hinggalah kepada Ahli Majlis PBT. Semuanya bersikap seperti Kera Dapat Bunga. Apa agaknya yang tinggal di Selangor untuk orang Melayu sekiranya DAP terus memerintah. Apalah nasib anak cucu kita nanti.
Ini adalah surat aduan rakyat Selangor yang dialamatkan kepada YDP MPKJ Datuk Nawawi yang suka berbasikal daripada naik kereta dan salinan kepada Menteri Besar junjungan Setpol Si Faekah Radio Buruk. Ianya berkenaan dengan aduan mengenai salah guna kuasa dan peruntukan oleh ahli majlis MPKj Lee Kee Hiong.Surat dibawah ini mendedahkan seorang pengadu mendedahkan perbuatan salah guna kuasa dan dikatakan menyonglap wang peruntukan untuk pusat khidmat DAP,wang rakyat digunakan namun sehingga sekarang tiada tindakan keatas Lee Kee Hiong.
Inilah yang dikatakan SelCAT,yang kononnya mementingkan ketelusan,akauntabiliti dan transperansi. Memandangkan Lee adalah seorang ahli majlis dan juga seorang ahli DAP,maka tiada ditindakan dikenakan walaupun pendedahan dan beberapa aduan dibuat ke pihak atas.Orang Selangor dah semakin menyampah dengan kepincangan kerajaan yang dikatakan terbaik oleh Gay Tua. Blogger dah menyampah nak bercerita tentang kebebalan MB Gagap tapi demi menyedarkan rakyat, terpaksa letak gambar MB Gagap tanpa rela.
Berani ke Menteri Besar Gagap ambil tindakan?

No comments:

Post a Comment

Others Blog Archive