Wednesday 2 November 2011

DS Najib Dan Isteri Sedang Bertawaf, Pembangang sedang tawaf fitnah kat PM dan Isteri



 
31/10/2011 - Saya dan isteri berlepas ke Arab Saudi untuk menunaikan haji. Saya turut diiringi bonda, Tun Rahah Mohamad Noah dan adik saya, Mohamed Nazim serta Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir. Kami berlepas ke Madinah dari Kompleks Bunga Raya, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini pada kira-kira jam 5 petang.
02/11/2011-Dato Seri Najib Razak selamat menyempurnakan ziarah di Madinah.Kini (jam 7.00 pagi di Malaysia 02-11-2011)di Mekah dan selesai mengerjakan Umrah.
Ini lah salah satu fitnah pembangkang yang ditulis AFIQ TOWN;
TERKINI! ROSMAH BELI SPENDER BERNILAI RM1.8JUTA DI MEKAH.
BENANG EMAS DAN GETAH SPENDER DARI LATEX TERBAIK D DUNIA. !! !!! dri msg afiq town,,,per masalh pembangkang nieee... seluar dlm pun nk jd isu kerr..... kalau betul mesti dh terpampang kt berita luar negara... Supermodel yg terkenal kt Amerika tu pakai tk la mahal camtu cth heidi klump tu pun spender eh semuanya sponsor... bodoh betul la pembangkang ni!!!! 
raja laut komen
:DS Najib dan Keluarga Terpanggil jua lambaian Kaabah untuk menjadi tetamu Allah. Anuar terpanggil ke Amerika jadi tetamu Yahudi.
Dari Raja LauT:
Selamat beribadah umrah ditanah suci sempena musim haji tahun ini,tahniah yang berbahagia PM telah buat yang terbaik untuk 1 MALAYSIA dan kesejahteraan dunia sejagat,semuga ALLAH MAHA PENGASEH makbulkan doa PM dan isteri di sana dan selamat kembali ke MALAYSIA dengan pimpinan tersohor.
Selamat Menjadi Tetamu Allah SWT.
Semoga mendapat Haji yang Mabrur. 
Insya Allah

No comments:

Post a Comment

Others Blog Archive