Wednesday 6 June 2012

Rafizi akui KJ yang terbaik




Setelah memperjuangkan penghapusan PTPTN .terkejut  dengan satu tweet oleh Dato’ Seri Khaled Nordin, Menteri Pendidikan Tinggi berhubung perkara ini, yang dibuat semalam seperti berikut:
“Unisel boleh hapuskan yuran, dgn sendirinya memenuhi matlamat pendidikant.percuma dan penutupan PTPTN yg dilaungkan Anuar dan Pakatan” 

Rafizi Ramli mengulangi pendirian menolak dakwaan Umno BN bahawa pendidikan percuma yang diperkenalkan Pakatan Rakyat akan menghasilkan graduan tidak berkualiti.


Saya juga harus memuji rakan saya Saudara Khairy Jamaluddin yang jelas lebih professional dan berilmu dalam hal ini, sewajarnya beliaulah yang dilantik menjadi Menteri Pendidikan Tinggi oleh Umno/Barisan Nasional bagi menggantikan Dato’ Seri Khaled Nordin. dalam blognya 

2 comments:

  1. Saya sangat2 bersetuju dengan saranan Rafizi itu supaya KJ dilantik menjadi Menteri Pengajian Tinggi... PM Najib tolong ambil ingatan..

    ReplyDelete
  2. Saya nampak kehebatan KJ dalam beberapa perdebatan dalam parlimen dgn Anwar.... Utube dgn ambiga dan tv dgn rafizi...saya nampak dia memang antara pemimpin UMNO terhebat.. Walaupun dulu kerana menantu dan pemberian paspot kepada anwar ... saya sakit hati dan benci dgn KJ.... kini saya percaya dia hebat.. idea dan ucapan

    ReplyDelete

Others Blog Archive