Thursday 7 June 2012

Nik Aziz Terima Buah Tangan Kereta Tolak Dengan Cangkul

300 pemuda mewakili 32 NGO Kelantan serah kereta sorong, cangkul kepada Nik Aziz



ORANG ramai membawa alat pembinaan terpakai seperti kereta sorong, penyodok, cangkul dan beberapa guni pasir untuk diserahkan kepada Nik Aziz di hadapan Kompleks Kota Darul Naim, Kota Bharu semalam.



KOTA BHARU – Lebih 300 anak muda yang mewakili 32 badan bukan kerajaan (NGO) berkumpul secara aman di hadapan pejabat Menteri Besar, Datuk Nik Aziz Nik Mat (gambar) di Kompleks Kota Darul Naim di sini semalam untuk menyerahkan derma berupa beberapa peralatan pembinaan bagi membantu Kerajaan Pas Kelantan melaksanakan pelbagai projek yang dijanjikan sebelum ini tetapi belum ditunaikan.
Peralatan tersebut termasuklah kereta sorong, cangkul, penyodok dan beberapa guni pasir yang menjadi simbol sokongan terhadap ‘hasrat murni’ kerajaan negeri untuk membawa pembangunan kepada rakyat.
Ia juga sebagai ingatan kepada Nik Aziz agar segera memulakan kerja-kerja semua projek yang sudah dijanjikan sejak 22 tahun memerintah negeri itu.
Mereka berkumpul lebih sejam mulai pukul 10.30 pagi di pintu masuk Kompleks Kota Darul Naim dengan membawa kain rentang dan sepanduk, antaranya berbunyi “Kerajaan Batu Asas”, “Selesai Air Dulu”, “Manisnya Janjimu” dan “Rakyat Derma Doh, YB dan Exco Bila Lagi”.

No comments:

Post a Comment

Others Blog Archive