Tuesday 5 June 2012


GEMPAR! @NikAbdulAziz cari gaduh dengan Dr. RANI?!!



Kalau bab nak tambah cili, Tok Garu sesat seorang ini memang pakar. Ingatkan dua tiga kali nazak sebab masalah jantung, jiwa sudah semakin insaf. Rupa-rupanya nafsu gemar memaki seteru masih kuat lagi.

Cuba minta tua kutuk ini bagi pendapat atau buah fikiran tentang bagaimana hendak memajukan bangsa Islam di negara ini?!! Haram sampai mati pun tidak akan sampai hajat! Tetapi, kalau bab hendak mencari gaduh atau kutuk mengutuk, ulama' khawarij muktazilah ini memang nombor wahid!

Apa, Nik Aziz sudah lupakah yang parti sesatnya sudah lama meninggalkan perjuangan memperjuangkan akidah ummah?!! Jadi buat apa lagi sahabat syaitan seekor ini sibuk-sibuk lagi komen pasal akidah orang lain?!!

Bukankah Pesuruhjaya PAS Selangor sendiri sudah nyatakan dengan JELAS yang soal AKIDAH ummah ini hanya isu yang kecil?!! Nanti kalau kata PEKAK BODOH, ada pula yang marah...


* Lebih baik pemimpin BN memberi ingatan secara tertutup daripada komen terbuka seumpama ini. Terdedah kepada manipulasi media dan iblis politik.

No comments:

Post a Comment

Others Blog Archive