Wednesday 7 December 2011

Nurul Izzah gagal sebotaj KR1M

Jelas terpancar kekecewaan di raut wajah Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah pada waktu ini... mahunya taknya... Dalam kerancakan pihaknya, mensabotaj produk jualan Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M), KR1M terus mendapat sambutan hangat dan jualanya meningkat 15 peratus kebelakangan ini.

Nampaknya usaha jahat Izzah bersama teman tapi mesranya Tony Pua untuk menghakis keyakinan rakyat kepada KR1M nampaknya 'tak jadi'.





Menurut kata, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob... Jualan di KR1M terus meningkat, mungkin kerana KR1M mendapat publisti hari-hari - merujuk kepada kempen pembangkang hentamnya.

Ismail Sabri berkata rakyat masih percaya kepada KR1M sungguhpun isu penarikan balik 13 produk dari kedai itu cuba dipolitikkan parti pembangkang. Berita penuh di sini...


Publish Post

Lagi Izzah sakit hati... KR1M akan mula beroperasi di Pahang

Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) mula beroperasi di Pahang dengan pembukaan premis pertamanya di bangunan Majlis Ugama Islam Pahang, Jalan Bukit Ubi, Rabu.

Premis itu yang merupakan rangkaian KR1M ke-18 di Malaysia menjual barangan pada harga yang mampu dibeli pengguna khususnya golongan berpendapatan rendah.

Menteri Besar Datuk Seri Adnan Yaakob berkata peniaga runcit dan pasar raya terutama di negeri ini tidak harus berasa bimbang kewujudan KR1M itu akan menjejaskan perniagaan mereka.

"Di Malaysia, masyarakat dah bertambah, kita ada 28 juta penduduk, peluang perniagaan ada," katanya kepada pemberita selepas merasmikan kedai itu yang mempunyai 250 produk merangkumi makanan, barangan harian, keperluan dapur, rempah ratus dan sejuk beku.

Adnan berkata KR1M yang diilhamkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak akan mewujudkan persaingan sihat antara peniaga yang akhirnya memberikan keuntungan kepada rakyat.

Note: Kami masih memerlukan Izzah sebagai model KR1M... terima kasih kerana membantu kerajaan promosi KR1M... Video URL: http://youtu.be/nThqzj9q7yg
bro jinggo

No comments:

Post a Comment

Others Blog Archive