Thursday 15 December 2011

Anak Anuwar Sertai UMNO.....?


Ihsan bin Anwar bin Ibrahim. Satu-satunya anak lelaki Anwar the pandikutty.

Layanan Anwar terhadap anak lelakinya ini tidak seperti layanannya kepada Nurul Izzah.

Kenapa?

Nurul Izzah dilihat sebagai anak yang baik dan mendengar kata.. Sudah terang lagi bersuluh muka bapanya di dalam video seks bersama china doll pun,  bermati-matian Nurul Izzah membuat penafian.

Muka dalam keadaan merah padam pun Nurul Izzah tetap mengatakan itu bukan bapanya..bahkan Nurul Izzah terang-terangan mengatakan "itu bukan bontot papa",  agaknya Anwar memang  selalu berbogel di depan anak-anaknya sehinggakan princess PKR cabokk ini boleh kenal bontot bapanya.

Ihsan... jarang-jarang kita jumpa dalam media politik..Ihsan anak lelaki Anwar yang tak suka kan publisiti dan kurang senang dengan apa yang berlaku didalam kemelut yang melanda keluarganya..terutama papa nya yang nakal dan tak sudah-sudah dengan kontroversi dan skandal seks.. liwat dan menarah nonok china doll.

Khabarnya budak muda anak Anwar Ibrahim ini ada menyatakan hasratnya untuk menyertai Umno di peringkat pemuda di Selangor.
Buat masa ini beliau hanya berhasrat untuk menjadi ahli biasa sahaja. Keputusan untuk menyertai Umno kerana kecewa dengan papanya..yang semakin tua semakin menjadi-jadi.."miang-miang keladi ..makin tua makin menjadi." Justeru itu ia bertekad  untuk menjadi ahli Umno kerana kesal dengan kelakuan bapanya dan apa yang telah berlaku.

Malangnya ramai di antara penyokong bapanya dan sekutu-sekutu penjilat lubang kunyit Anwar menyatakan Ihsan kurang siuman,Ihsan tertekan,Ihsan retarded dan Ihsan otak ada shortage... sebab itu Ihsan masuk Umno.

Macam-macam alasan yang diberi..begitulah keadaannya kalau nak menegakkan benang yang basah.Anak sendiri pun sanggup di fitnah sebegitu rupa semata-mata nak jadi PM dan semata-mata survival parti dan Fuckatan Rakyat.

Kalau Wan Azizah dah tak tahan dengan Anwar dan lakukan sesuatu, dah tentu Wan Azizah dituduh dan dilabelkan sebagai isteri yang dah menopause, cemburu dan gila meroyan oleh puak-puak jahanam pkr dan fuckatan rakyat termasuklah Anwar sendiri.

Kesian dan simpati dengan budak Ihsan tu... Didoakan semoga dia selamat sejahtera dan jangan sampai kena liwat dengan bapanya sendiri.


1 comment:

  1. Enjoyed a lot while reading this amazing article this was very informative & knowledgeable content on this blog thanx for sharing such an amazing article.

    Flats in Kharkopar

    ReplyDelete

Others Blog Archive