Thursday 7 April 2011

Azizah Kata: Anwar Kuat.. Apa Yang Kuat Nya???

 
ANWAR IBRAHIM memang seorang yang kuat. Bak kata Azizah, perut boroi dalam video seks itu bukan suaminya...suaminya Anwar Ibrahim pemimpin anugerah tuhan yang tidak boroi. Tambahnya lagi Anwar semasa dipenjara kuat bersenam. Ilustrasi perut Anwar sebenar seperti gambar diatas. Saya percaya Anwar selama di penjara Sg Buluh memang kuat bersenam dan membina otot-ototnya. Dia tidak boroi...

Dengan kekuatan tenaga yang ada yang disimpan, selepas keluar penjara segala-galanya dilepaskan...hasilnya ada yang kena tibai kat dubur dan kat anu depan...Walaupun Rashid ada dipenjara...Anwar pun tahu bosan jugak...Apabila bebas dari penjara...dia juga bebas melempiaskan nafsu seks biseksual beliau!

Maka, benarlah Anwar memang rajin bersenam...dia memang kuat...kuat tubuh badan...kuat kelentong...kuat berjanji....kuat meliwat dan kuat kongkek!
Apalah nasib ko Anwar...Azizah ni pun konspirasi jugak ni! Statement Jijah dah banyak bikin Anwar tensionnn...Mungkin Jijah tak merasa `kekuatan' Anwar! Abang Nuar 'sembur kekuatannya' kat orang lain...kesian Jijah!!!

No comments:

Post a Comment

Others Blog Archive