Saturday 17 September 2011

Belum Jadi PERDANA MENTERI orang dah angkat punggung dengar ceramah Anwar.

16 SEPTEMBER MENUJU PUTRAJAYA

.



Hebatnya Anuar Ibrahim apabila memberi Ceramah Perdana di Stadium Bandaraya tidak mampu untuk menarik jumlah penonton yang ramai.Ada juga penonton angkat punggung meninggalkan stadium bila anuar mula berceramah malam tadi.

Turut hadir nama besar seperti Husam ,Lim Guan Eng dan lain-lain pemimpin pakatan rakyat..
Yang menariknya apabila Guan Eng telah lari ke Singapura menaiki pesawat jam 9.15malam tadi.Kerana pemimpin DAP tidak mahu dilihat bersama Anwar kerana beliau adalah liabiliti kepada regim DAP Pulau Pinang.Dikhabarkan  tidak mahu dilihat bersama Anwar.Apa yang dapat kita lihat,bagaimana chauvanis ultra kiasu DAP langsung tidak menghormati Anwar sebagai "anugerah tuhan" pakatan.Tetapi seperti biasa melayu haprak PKR dan khawarij PAS begitu sayang dengan bapak segala pembohongan si Anwar.

Dalam keadaan yang dingin. Anuar sampai tersasul ketika memberi ceramah berserta sumpah seranah dihadapan tidak sampai 500 orang penyokong tegarnya dengan diberi kawalan oleh Unit Amal Pas yang menjangka kehadiran ribuan penonton..

Telah ramai penyokong Pakatan Rakyat telah membuat pusingan U.dianggarkan lebih 7000 orang telah menyertai Barisan Nasional.Disebabkan kes-kes yang melibatkan janji-janji  pada PRU 12 dahulu termasuk kes liwatnya.

oleh :RAJALAUT11

17 september 2011

No comments:

Post a Comment

Others Blog Archive